torsdag den 23. august 2007

24. august - afslutning og min fødselsdag

Det er flot fødselsdagsgave jeg får i år. 23 ting.
Og hvad mener jeg om den gave-

Overordnet føler jeg mig lidt klogere, og det er rart. Det er noget utroligt tilfredsstillende, når man har fået maskineriet til at lystre.
Men... selv om det var sommer, dvs lidt mindre travlt end ellers (det var den travleste sommer jeg har oplevet på Ørnevej) var det alligevel svært at nå - hvilket vil sige at nogle af tingene har jeg ikke sat mig særligt grundigt ind i. Til gengæld var det langt mere fornøjelig at lege, når jeg brugte mere tid.
Jeg tror, jeg ville have foretrukket at arbejde med færre ting per gang og en pause, og igen nogle ting og en pause osv.

Fagligt, har det været flere ting, jeg ikke umiddelbart kunne se relevansen i, men hvem ved... jeg kan se på de ældre indlæg at jeg allerede er blevet uenig med mig selv.
Jeg nød Susanne Balslevs anbefaling af Cora Sandels Alberte-bøgerne, og dagen før kunne jeg ikke se relevansen.
Så egentlig er det nok bare spørgsmål om større fleksibilitet, især som gruppe.

"Second life" har jeg ikke været inde i - jeg har problemer nok med at klare "first life".

Tak til initiativtagerne!

2 kommentarer:

Bente Jensen sagde ...

Til lykke, så er du igennem og med fødselsdagen. Det har da vist været en koncentreret august måned? Skidt med at du ikke har sat dig grundigt ind i alle tingene, det har jeg heller ikke, du føler dig klogere og det er jo meningen med det hele.
Tak fordi du gad lege med os

Claus sagde ...

Tillykke med fødselsdagen, selvom det er noget tid siden :-)
Til dem som har lyst til at få nogle ideer til hvad man kan lave til sin fødselsdag, polterabend eller anden fest, så kan I tage et kik på: http://polterabendevent.dk eller læse lidt om polterabend på http://polterabendevent.dk/polterabend